Lyrics suchen

Die letzten texte lyrics

Anzahl der Ergebnisse: 41151

Faded

With you, yeah, with you, yeah
With you, yeah, with you, yeah
 
Stay high for the most of time
Meet a stranger jump right in your car
Waking up on your sofa
Next to half-filled bottles from last night
I don't even know where we are
I'm naked and I don't know ya
 
But if you wanna go sometime
If you wanna leave this town
Baby, I'm lost, I'm faded now
Baby, I'm lost, I'm faded now
Tell me if you wanna go sometime
Yeah, we could be alone tonight
Baby, I'm lost, I'm faded now
Baby, I'm lost, I'm faded now
I'm faded now
 
With you, yeah
With you, yeah
With you, yeah
With you, yeah
 
Do it just to make me feel
Again again I wanted something real
To just escape for a moment
Trying everything to make me heal
You and I, I thought we had a deal
If I have you I'm not lonely
 
But if you wanna go sometime
If you wanna leave this town
Baby, I'm lost, I'm faded now
Baby, I'm lost, I'm faded now
Tell me if you wanna go sometime
Yeah, we could be alone tonight
Baby, I'm lost, I'm faded now
Baby, I'm lost, I'm faded now
I'm faded now
 
With you, yeah
With you, yeah
With you, yeah
With you, yeah
 
Oh my god can I stay this high?
This high, yeah
Oh my god can I stay this high?
With you, yeah
Oh my god can I stay this high?
This high, yeah
Oh my god can I stay this high?
With you, yeah
 
With you, yeah
With you, yeah
With you, yeah
With you, yeah
 

Looking For Angels

[Intro]
Going through this life looking for angels
People passing by, looking for angels
Walk this world alone try to stay on my feet
 
[Verse 1]
Sometimes crawl, fall, but I stand up cause I'm afraid to sleep
And open my eyes to a new day, with all new problems and all new pain
All the faces are filled with so much anger
Losing our dignity and hope from fear of danger
After all the wars, after settling the scores, at the break of dawn we will be deaf to the answers
There's so much bigotry, misunderstanding and fear
With eyes squinted and fists clinched we reach out for what is dear
*We want it, we want*
*We want a reason to live*
We're on a pilgrimage
A crusade for hope
Because in our hearts and minds and souls we know
*We need it, we need*
*We need more than this*
 
[Chorus]
Going through this life looking for angels
People passing by, looking for angels
Walking down the streets looking for angels
Everyone I meet looking for angels
 
[Verse 2]
So many nations with so many hungry people
So many homeless scrounging around for dirty needles
On the rise, teen suicide, when we will realize
We've been desensitized by the lies of the world
We're oppressed and impressed by the greedy
Whose hands squeeze the life out of the needy
When will we learn that wars, threats, and regrets are the cause and effect of living in fear
Who can help protect the innocence of our children
Stolen on the internet with images they can't forget
*We want it, we want*
*We want a reason to live*
We represent a generation that wants to turn back a nation
To let love be our light and salvation
*We need it, we need*
*We need more than this*
 
[Chorus]
Going through this life looking for angels
People passing by, looking for angels
Walking down the streets looking for angels
Everyone I meet looking for angels
 
[Verse 3]
I became a savior to some kids I'll never meet
Sent a check in the mail to buy them something to eat
What will you do to make a difference, to make a change?
What will you do to help someone along the way?
Just a touch, a smile as you turn the other cheek
Pray for your enemies, humble yourself, love's staring back at me
In the midst of the most painful faces
Angels show up in the strangest of places
 
[Chorus]
Going through this life looking for angels
People passing by, looking for angels
Walking down the streets looking for angels
Everyone I meet looking for angels
Going through this life looking for angels
People passing by, looking for angels
Walking down the streets looking for angels
Everyone I meet looking for angels
Going through this life looking for angels
People passing by, looking for angels
Walking down the streets looking for angels
Everyone I meet looking for angels
 
[Fades out]
 

Scream

I’ve been told you can’t forget
Where I’ve been once I have left
I wanna hear what that mark meant
 
There’s nothing subtle, nothing mild
Hate me or love me I’ll drive you wild
Let it all go, give it to me, I wanna
 
Wanna hear you scream (scream, scream)
Scream out my name
(Like you mean it, like you mean it)
I wanna hear you scream (scream out my name)
Like I can’t be replaced
(I can’t be, I can’t be)
(Like you mean it, like you, like you mean it)
 
I need to hear you (I need to hear you) scream
Scream out my name (scream out my name)
I need to hear you (scream) scream
Like I can’t be replaced
 
Can’t take for granted where I’ve been
Went through hell and back again
Scars on my mind are bruises on skin
 
I’ll lean on you when times get tough
When they drag me down, you pick me up
So let it all go, give it to me (give it to me, give it to me), I wanna
 
Wanna hear you scream (scream)
Scream out my name
(Like you mean it, like you mean it)
I wanna hear you scream (scream out my name)
Like I can’t be replaced
(Scream out, oh scream out)
(Like you mean it, like you, like you mean it)
 
I wanna hear you scream
Scream out my name
(Like you mean it, like you mean it)
I need to hear you scream (scream out my name)
Like I can’t be replaced
(Like you mean it, like you, like you)
 

Anchor

[Verse 1]
Driftin' beneath the horizon
Body is weak but I’m tryin'
To make it to shore, but I'm fallin’ short
I need You more
Wave after wave, I've been sinkin'
So unto Your promise I'm clingin'
You say that I'm strong, to You I belong
Keep holdin' on
 
[Chorus]
You are my anchor
So steady me, steady me now
You are my anchor
You're keepin’ my feet on the ground
In angry oceans You’ve never broken through
Every wave of the storm
You are my anchor
So steady me, steady me now
Come steady me, steady me now
 
[Verse 2]
When I get tired of fightin'
All of the fears I’ve been hidin'
You gave me a breath and tell me to rest
You never left
I can, I can, I can hear You callin' me by name
Pullin' me up from under my shame
I’ll never be the same
I can face anything, so let it rain
 
[Chorus]
You are my anchor
So steady me, steady me now
You are my anchor
You're keepin' my feet on the ground
In angry oceans, You've never broken through
Every wave of the storm
You are my anchor
So steady me, steady me now
Come steady me, steady me now
 
[Bridge]
Don't let go
I don't want to do this alone
Don't let go
I know I'll drown on my own
 
[Chorus]
You are my anchor
So steady me, steady me now (Don't want to do this alone)
You are my anchor
You're keepin' my feet on the ground (Don't want to drown)
In angry oceans, You've never broken through
Every wave of the storm
You are my anchor
So steady me, steady me now
Come steady me, steady me now
 

I Ain't Superstitious

Ain't superstitious, black cat crossed my trail.
I ain't superstitious but a black cat crossed my trail.
Bad luck ain't got me so far and I won't let it stop me now.
 
The dogs begin to bark all over my neighborhood,
and that ain't all.
Dogs begin to bark all over my neighborhood.
This is a mean old world to live in
and I can't face it all by myself at all.
 
And,
dogs begin to bark all over my neighborhood.
The dogs begin to bark all over my neighborhood.
I got a feelin' about the future and it ain't too good,
I know that.
I know, I know, I know.
 
Ain't superstitious but a black cat crossed my trail.
I said it so many times before.
Ain't superstitious, a black cat crossed my trail.
Bad luck ain't got me so far
and you know I ain't gonna let it stop me now.
Come on.
 

Morning Dew

Walk me out in the morning dew, my honey.
Please, walk me out in the morning dew, sometime.
Can't walk you out in no morning dew, I'm sorry, I'm sorry.
Can't walk you out in no morning dew.
 
Thought I heard a young man cryin'.
Thought I heard a young man cryin', today.
You didn't hear no young man cryin'.
You did not hear no young man cryin'.
 
Thought I heard a young girl cryin'.
Thought I heard a young girl cryin'.
You, you did not hear no young girl cryin'.
I'm sorry, but you know it.
You did not hear no young man cryin'.
 
Now there is no more morning dew.
Now there is no more morning dew.
What they've been sayin' all these god-darn years
has come true, I knew it would.
Now there's no more morning dew.
 
Now there is no more morning dew at all, oh.
Now there is no more morning dew
because, because, because what they've been sayin'
all these years, has come true.
That you know and only you know
that there's no more morning dew.
 
Now, now there is no more morning dew.
People, you know that there's no more morning dew
because, because, what they've been sayin'
all these years, has come true. It had to happen.
You know that there's no more morning dew.
 

Scary Mask

[Verse: Poppy]
I wear my scary mask when I'm afraid I don't belong
You can't read my brain until it's off
Not coming off, not coming off
Get up
 
[Chorus: Poppy]
I'm never gonna take it off, so don't touch me
Never gonna take it off, stop looking at me
Never gonna take it off, so don't touch me
Never gonna take it off, stop looking at me
 
[Post-Chorus: Jason Aalon Butler]
I'm alright, I'm alright, I'm alright
You ain't gonna see me tonight
 
[Break: Poppy, Jason Aalon Butler, & Both]
M-A-S-K, am I okay?
M-A-S-K, am I okay?
M-A-S-K, am I okay?
M-A-S-K, am I okay?
Pop, pop, pop, pop (Are you wearing your mask?)
Pop, pop, pop (Are you wearing your mask?)
I wasn't me but I ain't scared now
I wasn't me and I don't care now
I wasn't me, I ain't scared now
I wasn't me, I don't care now
 
[Verse: Poppy]
I wear my scary mask when I'm afraid I don't belong
You can't read my brain until it's off
Not coming off, not coming off
You can't read my brain until it's off
Not coming off
 
[Chorus: Poppy]
I'm never gonna take it off, so don't touch me
Never gonna take it off, stop looking at me
Never gonna take it off, so don't touch me
Never gonna take it off, stop looking at me
 
[Post-Chorus: Jason Aalon Butler]
I'm alright, I'm alright, I'm alright
You ain't gonna see me tonight
 
[Outro: Poppy & Jason Aalon Butler]
I said don't look at me
Well, you heard the woman, so fucking look away
I'm never gonna take it off, so don't touch me
Never gonna take it off, stop looking at me
 

You Shook Me

You know you shook me,
you shook me all night long, yes you did.
You know that you shook me,
you shook me all night long.
And the way that you love me, baby, don't you,
you mess up my happy home.
 
Take this one
You know you love me,
just want to hold me near.
Yes, you know you love me,
just like I'm a holy place.
And the way that you love me, babe,
you mess up my happy home.
 

Choke

[Verse 1]
Help, I'm drowning
There's nobody around me
I need someone to save me
Can you come and take me?
Help, I'm choking
There's liquid in my breathing
I think I'm sinking
The oxygen is leaking
 
[Chorus]
Choke
Choke
Choke
Choke
 
[Verse 2]
The demon has seen me
He said I'm not leaving
The angel is watching me, knows he can't stop me
I'm guessing they're testing me
Getting the best of me
Don't know how long until they see the rest of me
 
[Chorus]
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
 
[Verse 3]
They don't believe me
My heart isn't beating
They say I'm imagining, just make believing
The geometry I am seeing
Is leading me to frequencies in my chest, and they're teasing me
 
[Chorus]
Choke
Choke
Choke
Choke
 
[Verse 4]
Now everything's clearer
I look in the mirror
And laugh at the past in the face of the fear
The angel is watching me laugh
And he stops me
To tell me that the end is here
Transition completed
The demon's defeated
He disappears into the smoke
All systems are go
Countdown, five, four, three, two, one
 
[Bridge]
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
 
[Chorus]
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
Choke
 

Rock My Plimsoul

Listen,
you can rock me,
rock me all night long.
Keep on rockin' me, baby,
rock me all night long
'cause you know what? When you rock me
my poor back, it ain't got a bone.
 
You can roll me
just like they roll the wagon wheel
way down in the country.
Keep on rollin' me, baby,
roll me all night long.
You know, you can shake, rattle and roll me
till my back, it ain't got a bone.
And I won't mind that.
 
Over here,
keep on rollin' me, baby,
just roll me all night long, I won't mind it.
Keep on rollin' me, baby,
roll me all night long
'cause you know what?
When you shake, rattle and roll me
my old back ain't got a bone
So will you do it?
 
Keep on rollin' me, baby.
Rollin' me, baby,
any old way you choose it.
Keep on rollin' me
Ha, ha, keep rollin' me, honey,
'till my old back ain't got a bone.
 
Over there,
rockin' me, baby.
Rockin' me, baby.
Rock me, honey.
Rockin' me, baby.
 
I don't mind which way that ya' come on, honey,
keep on rockin' me, baby.
Rockin' me, baby.
Keep on rockin' me, baby.
You know, you better keep on rockin' me all night long.
You can rock me, baby, yeah, yeah.
 

LP

좀 오래된 장면 속에 빠진 느낌
난 어느새 네게 손을 뻗어
네 동그란 맘의 결을 읽어
난 마음에 들어
너의 아날로그 감성이
날 위해서 예쁜 시를 쓰고
날 위해서 노래를 들려줘
발끝으로 난 널 맴돌아
난 춤을 춰 난 꿈을 꿔
나른한 기분 So good So good
다가가고 있어 우린 조금 느리게
두 발을 맞춰보고 있어 조금 서툴게
그 눈빛 눈빛 눈빛
이 손길 손길 손길
넌 놀라워
가장자리 바깥부터 조금 느리게
너의 마음 안쪽까지 조금 서툴게
그 눈빛 눈빛 눈빛
이 손길 손길 손길
넌 놀라워
난 이런 게 좋더라
늘 따뜻한 Vintage
이 시간이 깊어져갈수록
너와 난 점점 특별해져
첨 봤을 때부터 분명하게 넌
느낌이 좀 달랐어
네 말투는 음악처럼 들려
네 미소는 영화처럼 보여
발끝으로 난 널 맴돌아
난 춤을 춰 난 꿈을 꿔
나른한 기분 So good So good
다가가고 있어 우린 조금 느리게
두 발을 맞춰보고 있어 조금 서툴게
그 눈빛 눈빛 눈빛
이 손길 손길 손길
넌 놀라워
가장자리 바깥부터 조금 느리게
너의 마음 안쪽까지 조금 서툴게
그 눈빛 눈빛 눈빛
이 손길 손길 손길
넌 놀라워
Turn it turn it turn it back
Turn it turn it turn it back
Turn it turn it turn it back
Turn it turn it turn it back
눈빛 눈빛 눈빛
이 손길 손길 손길
난 녹는 걸
다시 첨으로 되돌아가
난 춤을 춰 난 꿈을 꿔
깨지 않는 꿈 So good So good
다가가고 있어 우린 조금 느리게
두 발을 맞춰보고 있어 조금 서툴게
그 눈빛 눈빛 눈빛
이 손길 손길 손길
넌 놀라워
발끝까지 적셔오는 파도 소리에
한여름의 왈츠 우리 둘이서 함께
그 눈빛 눈빛 눈빛
이 손길 손길 손길
꼭 안아줘
 

Blues Deluxe

I don't know much about love, people,
but I sure think I've got it bad.
I don't know too much about love, people,
but I sure think I've got it bad.
Some people say love is just a gamble
but whatever it is, it's about to drive poor me mad.
Yes it is.
 
I'm sittin' here in my lonely room,
tears flowin' all down my eyes.
Come on baby
As I'm sittin' here, sittin' here,
sittin' here in my lonely room.
You know the tears flowin' all down my god-darn eyes.
I wonder how you could treat me so low down and dirty, ha-ha
You know what? Your heart must be made out of iron
And it ain't no lie. Come on baby
 
Don't you worry!
Oww! Oh yeah!
 
Over here!
Sometime, I get so worried,
you know I could sit down and cry, ha-ha-ha, yea!
Dig this!
You know sometime I get so worried, people,
you know, and only you know, I could sit down and cry.
And it ain't no lie.
Because, I don't know too much about love, people,
but I, but I,
Oww sure think I've got it bad.
 

Parade

머리카락 위로 올려 묶고
Ye yup Ye yup Here we go
운동화 끈 바짝 당겨 묶고
Get up Get up Here we go
볼이 빨갛게 그을려도 괜찮아 괜찮아
태양이 가장 높은 바로 이 순간
가까운 바닷가가 어디더라
파도가 일렁이고 모래가 반짝이는
언덕에 올라서도 좋을 거야
수평선 멀리까지 내려다볼 수 있는
지금 내가 마중 갈게
반갑게 널 맞아줄게
다가오는 너를 향해
난 있는 힘껏 페달을 밟아 Ring ring
벨 소릴 울리며 Parade
땀방울 날리며 Parade
중심을 잡아
두 팔을 벌려
바람을 맞아
우린 알다시피
못 말려 못 말려 못 말려
달려보자 저 멀리
끝이 보일 때까지
없는 길도 만들 수가 있지
준비됐어 어디든
그 누가 뭐라 해도 상관없지
이게 바로 나인 걸
숨이 턱 끝까지 차올라도
괜찮아 괜찮아
멀리 초록이 짙어지는 이 순간
가까운 바닷가가 어디더라
파도가 일렁이고 모래가 반짝이는
언덕에 올라서도 좋을 거야
수평선 멀리까지 내려다볼 수 있는
지금 내가 마중 갈게
반갑게 널 맞아줄게
다가오는 너를 향해
난 있는 힘껏 페달을 밟아 Ring ring
벨 소릴 울리며 Parade
땀방울 날리며 Parade
중심을 잡아
두 팔을 벌려
바람을 맞아
우린 알다시피
못 말려 못 말려 못 말려
영원히 눈부실 거야 이 여름이
Hello 눈을 떠 시작해 My girls
지금 내가 마중 갈게
반갑게 널 맞아줄게
지금 내가 마중 갈게
반갑게 널 맞아줄게
벨 소릴 울리며 Parade
페달을 밟아 소리를 질러 Hey
땀방울 날리며 Parade
이토록 숨 가쁜 Parade
너와 나 너와 나의
이토록 뜨거운 Parade
여름을 만나
중심을 잡아
두 팔을 벌려
바람을 맞아
우린 알다시피
못 말려 못 말려 못 말려
 

2.25

Mama, don't wanna pay 2.25
So I glide right under the turnstile
Turn around and look outside
Loved watching all the houses in Queens fly by
 
188E
Where I'll always be
Ain't got no home
With a backyard and a shady tree
E
Up on 93
Play hide and seek
In the Duane Reade that's across the street
 
When you hear that little jingle, know that everything's OK
Got an icey in your hand and you got summer on your brain
Late night walks in Central Park
A twinkle’s in your eyes
Is it street light shining on your fac or all the fireflies
 
When you hear that little jingle, know that everything's OK
Got an icey in your hand and you got summer on your brain
Late night walks in Central Park
A twinkle’s in your eyes
Is it street light shining on your face or all the fireflies
 
8 A.M. skip down the block
Girls I went to school with all grew up and sucked some
Face
Always brazy in the caf
Pouring chocolate milk on some girl’s head just to make us laugh
 
188E
What I've always known
No other place
That I'd ever call my home
188E
Now it's time to leave
I've got to see
Something other than my home city
 
When you hear that little jingle, know that everything's OK
Got an icey in your hand and you got summer on your brain
Late night walks in Central Park
A twinkle’s in your eyes
Is it street light shining on your face or all the fireflies
 
The city is a jungle, it's the perfect place to play
Cruising on my razor scooter, don't forget to slam the brake
Walking down on 86th street, hot air from Subway grates
Smells like trash and piss but I know that's never gonna change
 

Bing Bing

Oh L-ladies
Oh G-g-gentlemen
Oh Yo Come on now
Oh 1 2 3 Go
천 가지 물감도
지금 내 기분은 표현 못 해
음악처럼 오르락 또 내리락
단순한 감정 난 아닌 듯해
매일 24시간 바다 같은 하늘을
내 맘은 날으는 중
위아래 바람 따라 좌로 우로 흔들
구름 위를 서핑해
너는 앗 뜨거 Baby
넌 앗 뜨거 Yeah
넌 앗 뜨거 All night long
너는 눈부셔 Baby
넌 눈부셔 Yeah
넌 눈부셔 All night long
우리 케미 별처럼 터지네
내 맘속엔 이미
우리 둘이 커플링 껴
Oh 설마 너
Oh 이런 내 맘 모르니 Oh
튕기지 마요
빙빙 나를 맴도는 너
튀 튕기지 마요
튕기지 마요
빙빙 나를 맴도는 너
튀 튕기지 마요
튕기지 마요
빙빙 나를 맴도는 너
튀 튕기지 마요
튕기지 마요 빙빙 나를 맴도는 너
난 아찔해져요
1 2 3 Oh
친구들 날 보며 하는 말
상사병 걸렸네 너
발끈해서 국어사전 뒤지니
딱 그래 널 향한 마음의 병
얼레리 꼴레리 꼴
뭐 다들 알잖아
사과도 나보단
안 빨갛다 하잖아
너는 앗 뜨거 Baby
넌 앗 뜨거 Yeah
넌 앗 뜨거 All night long
너는 눈부셔 Baby
넌 눈부셔 Yeah
넌 눈부셔 All night long
끝도 없이 자라난
이게 사랑 맞지
풍선처럼 부풀어
Oh yeah oh 둥둥둥 Oh
튕기지 마요
빙빙 나를 맴도는 너
튀 튕기지 마요
튕기지 마요
빙빙 나를 맴도는 너
튀 튕기지 마요
튕기지 마요
빙빙 나를 맴도는 너
튀 튕기지 마요
튕기지 마요 빙빙 나를 맴도는 너
난 아찔해져요
네가 날 봐주길 원해
가끔씩 무심코 보낸
눈빛에 가슴이 뛰네
별빛 반짝이네
손짓에 심장이 멎네
낮인데 꿈인 것 같네
눈빛에 가슴이 뛰네
별빛 반짝이네
하늘로 하늘로
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
치 친구가 아냐
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
치 친구가 아냐
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
치 친구가 아냐
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
치 친구가 아냐
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
치 친구가 아냐
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
치 친구가 아냐
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
치 친구가 아냐
친구가 아냐
치 친구가 아냐 우린
난 아찔해져요
 

Ol’ Man River

Old man river,
that old man river,
he don't say nothin'
but he must know somethin',
that old man river,
he just keeps rolling along.
 
He don't plant taters
and we all know he don't pick cotton
but them that plant 'em
are soon forgotten, that
old man river,
he just keeps rolling along.
Oh, yes, he does.
 
You and me, we sweat and toil,
our bodies all naked
and racked with pain, now, listen.
Lift that bar, you better tote that bail
and if ya' get a little drunk,
you'll land in jail.
 
I'm so weary, and sick of tryin'.
I'm tired of livin' but afraid of dyin', that,
that god-darn old river,
he just keeps rollin' along.
Keep on rolling along.
 
Keep on rollin' along.
Old man river, don't you stop your way.
Keep on rollin'
from the north, the south,
the east or west.
You gotta roll it.
 

Milkshake

I like it like a milkshake
Shake shake shake
I like it like a milkshake
Shake shake shake
Milkshake
차갑고 진한 Milkshake
혀끝에 퍼져 찡한 감각
Make me crazy
불투명한 You babe
읽을 수 없어
그래서 더 끌리는 이유
반전 같은 Vanilla 향
말투는 Nice 그게 단서
부드럽게 날 휘몰아
맘에 All night 파고들어
Oh my 머린 깨질 듯 핑핑 돌지
Oh my 닿은 순간 얼얼하지
So high 낯선 기분 짜릿하지
Ahnana ooh-la-la-la I like it
딱 한 입 머금어도 티가 나
입술 위 하얀 거품 자꾸만
모른 척 숨겨도 딱 너잖아
Ah ooh-la-la-Ia I like it
우윳빛 파도에도 생각나
애매 또 모호해도 자꾸만
점점 더 커지는 맘 너잖아
Ah ooh-la-la-la I like it
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
Ah yeah ah 꽁꽁 얼어붙는 맛
누가 날 얼렸나
한 발도 꼼짝도 못 해 Sugar
네 맛에 중독돼
천천히 녹여서
Yummy yummy yummy ya
멈출 수 없는 맘
La-la-la-la-la-la-la-la
Oh my 땅이 거꾸로 빙빙 돌지
Oh my 블랙홀처럼 빨려 들지
So high 멍한 기분 아찔하지
Ahnana ooh-la-la-Ia I like it
딱 한 입 머금어도 티가 나
입술 위 하얀 거품 자꾸만
모른 척 숨겨도 딱 너잖아
Ah ooh-la-la-Ia I like it
우윳빛 파도에도 생각나
애매 또 모호해도 자꾸만
점점 더 커지는 맘 너잖아
Ah ooh-la-la-la I like it
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
태양 아래 Milkshake
단숨에 꿀꺽 원하게 돼
Make me crazy
신비로운 You babe
널 알고 싶어
새하얀 그 속의 비밀을
황홀한 Kiss 두 뺨에 Lips
너 몰래 상상을 채워
녹아들래 네 품 속에
딱 한 입 머금어도 티가 나
입술이 날아올라 어쩌나
마시고 마셔도 또 너잖아
Ah ooh-la-la-Ia I like it
방심한 순간에 넌 밀려와
달달한 눈빛에 난 설레와
온통 이 계절이 다 너잖아
Ah ooh-la-la-Ia I like it
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
I like it like a milkshake
shake shake shake shake shake
Shake shake shake
I like it like a milkshake
 

LOVE UR NAME

Want you to know I'm glad that you’re mine
I'm sorry that it took so much time
And I'd be grateful if you felt the same
But if you don’t I'll still love your name
 
Down the street you'll
Still see me
I'll still wave when
We pass on C
Even if I've Lost you tonight
I'll just say what's
On our minds
 
Want you to know I'm glad that you’re mine
I’m sorry that it took so much time
And I'd be grateful if you felt the same
But if you don’t I'll still love your name
 
When I look at
Everyone 'round
Eyes fall to you
Fall to the ground
I will give you
What you need
'Cause I am for you
You’re for me
 
Want you to know I'm glad that you're mine
I'm sorry that it took so much time
And I'd be grateful if you felt the same
But if you don't I'll still love your name
 
Want you to know I'm glad that you're mine
I'm sorry that it took so much time
And I'd be grateful if you felt the same
But if you don't I'll still love your name
 

Sunny Side Up

Sunny side up Sunny side up up
Sunny side up Oh yeah oh yeah
아 그 눈빛은 저리 치워 둘래
어디서 그리 어른처럼 굴래
좀 온도차가 있어 우리 사이엔
그 사이에 I was down down down
난 겁이 나 자꾸만
난 겁이 나 Oh
다 타버릴까 다 버릴까
솔직히 솔직히 홀리지 난
욕심이 나
But 뭔가 좀 우리 다운 다운 다운
날 보는 그 눈
난 자꾸만 또 입이 타
가만있어도 널 놓칠까 난 애가 타
Woo hoo ooh-la-la
Sunny side up
말처럼 쉽진 않대
서두르단 깨질 걸
Woo hoo ooh-la-la
재미없던 매일이 이젠 Sunday
이미 너는 내 태양인 걸
잠깐만 잠깐만 또 자꾸만
내 맘만 내 맘만
다 타들어가
Sunny side up
맘처럼 쉽겐 안 돼
우릴 깨뜨리긴 싫은 걸
Woo hoo ooh-la-la
넌 너무 빨라
I need time to catch up
안 옮을래 네 급한 맘의 Virus
문제가 있어 우리 생각 차이에
그 차이에 I was down down down
날 보는 그 눈
난 자꾸만 또 입이 타
가만있어도 넌 뜨거워 난 애가 타
Woo hoo ooh-la-la
Sunny side up
말처럼 쉽진 않대
서두르단 깨질 걸
Woo hoo ooh-la-la
재미없던 매일이 이젠 Sunday
이미 너는 내 태양인 걸
잠깐만 잠깐만 또 자꾸만
내 맘만 내 맘만
다 타들어가
Sunny side up
맘처럼 쉽겐 안 돼
우릴 깨뜨리긴 싫은 걸
Woo hoo ooh-la-la
잘못했단 Game over 이지 Easy
이대로도 좋아 난 아직 아직
날 흔들지 마 다 깨질지 몰라
Don’t make my mind
all scrambled up
Sunny side up Sunny side up up
Sunny side up Oh yeah oh yeah
Sunny side up
말처럼 쉽진 않대
서두르단 깨질 걸
Woo hoo ooh-la-la
재미없던 매일이 이젠 Sunday
이미 너는 내 태양인 걸
잠깐만 잠깐만 꾹 참았던
내 맘 다 내 맘 다
다 터뜨릴까
Sunny side up
좀 기다리면 어때
우리의 태양이 곧 뜰 거야
Sunny side up
 

IDEAL

(UK)
 
Paint me a portrait of your favorite feeling
Like that time you scraped your knee
Tripping on a stoop near Bowery and 3rd
Sit and bench it with me
 
Kissing by the fountain in the moonlight
My body feeling good, I'm feeling alright
Kissing by the fountain in the moonlight
I'm good, I'm good, I'm good
 
So, tell me, what's your sign, a Pisces sun
A water sun never shone so bright
Walk through the streets, the spotlights hit me at first
Do you even need to ask
 
Kiss me by the arch and by the moonlight
Let the fountain spray me stained
And hear the instrumentals in the trees
Come walk with me, come walk with me
 
Kissing by the fountain in the moonlight
My body feeling good, I'm feeling alright
Kissing by the fountain in the moonlight
I'm good, I'm good, I'm good
 
Kissing by the fountain in the moonlight
My body feeling good, I'm feeling alright
Kissing by the fountain in the moonlight
I'm good, I'm good, I'm good
 
[Charlie's monologue]
'Every morning, every night, every afternoon of my life I've seen them.
Scuttling along the tracks between passing metal behemoths.
They always look so carefree. They don't have anything on their minds.
They don't care what Bill de Blasio is doing, whether he's giving enough snow days.
So, one day, on my way to work on the 4/5 I just decided to hop into the tracks.
I disrobed. I was nude. I was one of them.
I was among the rats! I didn't care if my kid got a B in school.
I didn't care if de Blasio didnt't give us a snow day.
I didn't care who died, who jumped into the tracks.
Who made me late for work on Tuesday.
Because I was one of- I could feel my scaly tail protruding from my back!
I could feel the fur slowly growing out of my pores.
And for the first time in my entire life, I felt free.
I had not escaped the rat race, I was the rat.
I was racing and so was my heart.
For the first time in my life, I had finally felt like myself.
And I invite all of you, each and every one of you to join me in this ratvolution!'
 

Zimzalabim

Hoo Hahaha
Are you ready for this?
Zimzalabim
 
암거나 거나 거나 쫓다 지치지 마
늘 바라 바라 바라봤자 꿈이 아냐
널 꺼내 꺼내 꺼내 진짜 네 맘을 봐
뭘 원해 원해 원해 Tell me
신나는 하룰 만들어 볼까
 
네모난 지구 위로
걱정은 모두 던져
Nananana nanananana higher
입술에 피어나는
주문에 너를 맡겨
 
Nananana nanananana ha
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
 
어머 어머 어머 활짝 웃는 널 봐
너무 너무 너무 깜짝 놀라진 마
그게 바로 너야
주문을 외는 순간 누구든 행복해져
Nananana nanananana higher
틀에 박힌 세상 속에서
길들여진 넌 매일 마냥 덤덤
날 따라 해봐 뭐 더 필요해
 
Hey girls A-ha
You ready Oh yeah
너 몰래 자취를 감춘 꿈을 찾아서
달려볼까 함께해줘 Boys
장난스러운 목소리로
마음껏 외쳐 모두 잊고
 
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
 
별빛 가득한 눈을 봐
누구보다 빛나 보석처럼 반짝
Oh 멀리서 헤매진 마
눈부시게 빛나 웃어봐 더 활짝
꿈은 네 안에 있는 걸
 
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
Zimzalabim Zim-zimzalabim
Zim-zimzalabim Zim-zim
 
Nanananana nananana
Nanananana nananana
Nanananana nananana
Nanananana nananana
 

THE BOTTOM

You've heard it all, I’ve whispered to my mother next to you
Wanting to be folded in grey and blue
I'll eat the East River before it eats me
But it'll take me before I get the chance to dig in my teeth
 
I’m not afraid to see the bottom
'Cause I will and I will
I'm not afraid, I know you're on it
'Cause I will and I will
 
I’m not afraid to see the bottom
'Cause I will and I will
I'm not afraid, I know you're on it
'Cause I will and I will
 
You've heard it all, I've whispered to my mother next to you
I hate the Hudson River, I'm loyal to you
I’ll eat the scuba divers if they eat me
But they’ll take me before I get the chance to swallow them whole
 
I'm not afraid to see the bottom
’Cause I will and I will
I'm not afraid, I know you're on it
'Cause I will and I will
 
I’m not afraid to see the bottom
'Cause I will and I will
I'm not afraid, I know you're on it
'Cause I will and I will
 
I'm not afraid to see the bottom
'Cause I will and I will
I'm not afraid, I know you're on it
'Cause I will and I will
 
(I'm not around here, I'm just so sore)
 
I'm not afraid to see the bottom
'Cause I will and I will
I'm not afraid, I know you're on it
'Cause I will
 

Right Where I Belong

[Verse 1]
See me dancing on the stage that I built
Spotlight on me shining strong
Feel such happiness inside of my heart
And it's all right here, right here in my song
 
[Chorus]
See my crew dancing around me
Hear the audience’s screams
Feel like I could jump right to the sky
And just lose myself
Lose myself inside a dream
 
[Verse 2]
I got all these songs inside of my head
Just creations of my own
The rhythm in the song as I'm sleeping in my bed
It's got me dancing on my feet
 
[Chorus]
See my crew dancing around me
Hear the audience’s screams
Feel like this whole world I love to know
Is an elaborate dream
And when I look at my reflection
But it's all I wanted to be
Feel like I could jump right to the sky
And just lose myself
Lose myself inside a dream
 

It's Been So Long [FNAF2]

I dunno what I was thinking,
Leaving my child behind,
Now I suffer the curse and now I am blind
With all this anger, guilt and sadness,
Coming to haunt me forever,
I can't wait for the cliff at the end of the river
Is this revenge I am seeking,
Or seeking someone to avenge me?
Stuck in my own paradox I wanna set myself free
 
Maybe I should chase and find
before they'll try to stop it
It won't be long before I'll become a puppet
 
It's been so long,
Since I last have seen my son
lost to this monster
to the man behind the slaughter
Since you've been gone
I've been singing this stupid song
So I could ponder
The sanity of your mother
 
I wish I lived in the present
With the gift of my past mistakes
But the future keeps luring in like a pack of snakes
Your sweet little eyes, your little smile, is all I remember
Those fuzzy memories mess with my temper
 
Justification is killing me
But killing isn't justified
What happened to my son, I'm terrified
It lingers in my mind and the thought keeps on getting bigger,
I'm sorry my sweet baby, I wish I've been there.
 
It's been so long,
Since I last have seen my son
lost to this monster
to the man behind the slaughter
Since you've been gone
I've been singing this stupid song
So I could ponder
The sanity of your mother.
 

Are you ready?

Are you ready, are you ready?
Are you ready, are you ready?
 
Are you ready to meet Jesus?
Are you where you ought to be?
Will He know you when He sees you
Or will He say, 'Depart from Me'?
 
Are you ready, hope you're ready.
Am I ready, am I ready?
Am I ready, am I ready?
 
Am I ready to lay down my life for the brethren
And to take up my cross?
Have I surrendered to the will of God
Or am I still acting like the boss?
 
Am I ready, hope I'm ready.
 
When destruction cometh swiftly
And there's no time to say a fare-thee-well,
Have you decided whether you want to be
In heaven or in hell?
 
Are you ready, are you ready?
 
Have you got some unfinished business?
Is there something holding you back?
Are you thinking for yourself
Or are you following the pack?
 
Are you ready, hope you're ready.
Are you ready?
 
Are you ready for the judgment?
Are you ready for that terrible swift sword?
Are you ready for Armageddon?
Are you ready for the day of the Lord?
 
Are you ready, I hope you're ready.
 

Missed Call (받지마)

무슨 말이 더 필요해
이미 깨끗하게 끝나버렸는데
넌 너대로 난 나대로
신경끄고 갈 길만 가면 되는데
 
내 다짐은 왜 이렇게
얼마 못 가 나약하게 굴어대는 건지
니가 없는 세상은 Maybe
내게는 그렇게나 커다랬던 건지
 
알아 우린 돌아갈 수 없지
알면서 또 난 왜 이러는지 몰라
You know I’ll always go back
to where you are
 
받지마 넌 날 잘 알잖아
이 시간에 난 내가 아니야
아마 널 또 흔들어 놓겠지
 
받지마 넌 이미 알잖아
니 손길이 그리울 뿐이야
지금이 지나면 다 괜찮아져
 
I talk a lot of shh when I drink babe
습관이 돼버린 My mistake
할말이 있었는데
Well damn girl know I messed up
인정하기는 싫었어
늦었지만 Pick up the phone
No don’t you pick up the phone
I heard you got another man
Heard you gone away
Heard you was living a good life
Having a good times
내가 모르는 사이에
그러니 받지마 제발
너를 붙잡을 테니까 Oh no no
 
You know I’ll always go back
to where you are
 
받지마 넌 날 잘 알잖아
이 시간에 난 내가 아니야
아마 널 또 흔들어 놓겠지
 
받지마 넌 이미 알잖아
니 손길이 그리울 뿐이야
지금이 지나면 다 괜찮아져
 
넌 여전히 나에게
나쁜 버릇인 듯해 yeah
마치 누군가 우릴
시험에 들게 한 듯
na ha na ha ah
빠져나오지 못해
 
You know I’ll always go back
to where you are
 
받지마 넌 날 잘 알잖아
이 시간에 난 내가 아니야
아마 널 또 흔들어 놓겠지
 
받지마 넌 이미 알잖아
니 손길이 그리울 뿐이야
지금이 지나면 다 괜찮아져
 

Искаш от мене всичко (Iskash ot mene vsichko)

'Yeah, it's a part.'
 
1.Вечно казваш си сама,
все това натякваш.
Искаш в огън да горя,
ти мен да наказваш.(2х)
 
Припев:(2х)
Искаш от мене всичко,
искаш ме пак за тебе,
искаш да ме заровиш,
аз пък нямам време.
 
2.Колко пъти да греша?
В тебе да се вричам?
Колко пъти да крещя
'Само теб обичам'?
 
Припев:(2х)
Искаш от мене всичко,
искаш ме пак за тебе,
искаш да ме заровиш,
аз пък нямам време.
 
'You're ready for me. I'm ready for you'
 
Припев:(2х)
Искаш от мене всичко,
искаш ме пак за тебе,
искаш да ме заровиш,
аз пък нямам време.
 

Better This Way

갑자기 온 네 문자엔
나 잘 지내냐고
아무렇지 않게 너는
변한 게 없는지
그렇다고 네가
보고 싶지 않은 건 아냐
Oh I really missed ya
 
가끔 혼자 있을 때면
생각이 나긴 해
하지만 웃어넘겨
내가 원하던 너와
네가 원하던 나
너무 달랐었지
We had our times babe
 
We’ve been through this before
우린 제자리걸음 할 뿐
Why do you want me for
어차피 끝은 같을 텐데
차라리 난 I’ll be alone
I’m feeling away
 
언제나 넌 모든 걸 어렵게만 해
네가 없는 지금이 더 편한 것 같애
Better this way
가끔 우리 서로 생각은 나지만
기억 속에 간직하면 돼
We’ll be better this way
 
You know it’s my only way
Ain’t easy I gotta say
시간은 지나게 돼
We’ll be okay Better this way
 
헤어짐은 빈자리를 만들었지만
어쩌면 그저 익숙했던
습관이었을 수도 있어
넌 버릇처럼
날 찾고 있는 건 아닌지
 
We’ve been through this before
우린 제자리걸음 할 뿐
Why do you want me for
어차피 끝은 같을 텐데
차라리 난 I’ll be alone
 
언제나 넌 모든 걸 어렵게만 해
네가 없는 지금이 더 편한 것 같애
Better this way
가끔 우리 서로 생각은 나지만
기억 속에 간직하면 돼
We’ll be better this way
 
You know it’s my only way
Ain’t easy I gotta say
시간은 지나게 돼
We’ll be okay better this way
 
미워하던 마음은 모두 다 뒤로하고
결국 난 너와 나의 행복을 바라니까
단지 다른 길을 걸을 뿐
 
언제나 넌 모든 걸 어렵게만 해
네가 없는 지금이 더 편한 것 같애
Better this way
가끔 우리 서로 생각은 나지만
기억 속에 간직하면 돼
We’ll be better this way
 
You know it’s my only way
Ain’t easy I gotta say
시간은 지나게 돼
We’ll be okay Better this way
 

Until Morning

In the deepest darkest hour
Where the strongest soul will cower
And it feels like it's so long till morning
I know your weary head needs rest
And we both know you've done your best
So I'll hold your hand
Until the day comes dawning
 
I know the world's been cruel of late
And your heart can't bear the weight
And it feels like it's so long till morning
But together we are bound
So I will keep you safe and sound
And I'll hold your hand
Until the day comes dawning
 
Don't worry, let the night go drifting by
And tomorrow you can fly
 
In the dark night you are lost
Counting stars to count the cost
And it feels like it's so long till morning
So I will catch the moon's bright beams
To guide you gently through your dreams
And I'll hold your hand
Until the day comes dawning
 
When there's stillness all around
And your heart's a deafening sound
And it feels like it's so long till morning
I will stay with you, old friend
So you can heal and you can mend
And I'll hold your hand
Until the day comes dawning
 
Don't worry, let the night go drifting by
And tomorrow you will fly
 
Now it's time to make your peace
Into the night your fears release
And it feels like it's so long till morning
And we will claim the night for ours
And we won't see the dark for stars
And I'll hold your hand
Until the day comes dawning
 
Don't worry, let the night go drifting by
And tomorrow you will fly
And tomorrow you will fly
 

I Can’t Lie

I can’t lie
숨길 수가 없어
너와 있을 때 boy
표정을 yeah
 
I can’t lie
머리가 얼어붙어
When I’m with
Oh when I’m with you
 
너의 두 눈이 내
눈을 마주칠 때
시간이 멈추듯
You’re taking me there
 
너도 나와 같다면 마음이
잘못 될게 뭐 있어 Really
Don’t care what people say
I’d take the risk for you
I can’t lie
You’ve been on my mind
I can’t lie
Want you to love me babe
We could be
Something real
I can’t lie
Want you to love me babe
We could be
Something real
I can’t lie
You’ve been on my mind
 
I can’t lie
너무 달라 보여
나의 예전과 지금은
I can’t lie
넌 나를 변하게 해
When I’m with
Oh when I’m with you
 
너의 두 손이 내
어깨를 잡을 때
시간이 멈추듯
You’re taking me there
 
Oh all I know is that I want you
Hope you feel what I feel now baby
나의 비어버린 마음을 채워줘
 
I can’t lie
You’ve been on my mind
I can’t lie
Want you to love me babe
We could be
Something real
I can’t lie
Want you to love me babe
We could be
Something real
I can’t lie
You’ve been on my mind
 

Seiten