Lyrics suchen

Ed Sheeran - Remember The Name text lyrics

Sprache: 
Künstler: 
Ed Sheeran - Remember The Name auf Amazon
Ed Sheeran - Remember The Name Auf YouTube ansehen
Ed Sheeran - Remember The Name Hören Sie auf Soundcloud

Remember The Name

[Verse 1: Ed Sheeran]
Yeah, I was born a misfit
Grew up 10 miles from the town of Ipswich
Wanted to make it big, I wished it to existence
I never was a sick kid, always dismissed quick
'Stick to singing, stop rappin' like it's Christmas'
And if you're talkin' money, then my conversation shiftin'
My dreams are bigger than just bein' on the rich list
Might be insanity, but people call it 'gifted'
My face is goin' numb from the shit this stuff is mixed with
Watch how the lyrics in the songs might get twisted
My wife wears red, but looks better without the lipstick
I'm a private guy and you know nothin' 'bout my business
And if I had my 15 minutes, I must have missed 'em
20 years old is when I came in the game
And now it's eight years on and you remember the name
And if you thought I was good, well, then I'm better today
But it's ironic how you people thought I'd never be great
I like my shows open-air, Tokyo to Delaware
Put your phones in the air if you wanna be rocked
You know I want way more than I already got
Give me a song with Eminem and 50 Cent in the club
 
[Chorus: Ed Sheeran & 50 Cent]
You know it ain't my time to call it a day
I wanna crack corn and I wanna be paid
But it's 'bout time, you remember the name
Ayy, ayy
You know it ain't my time to call it a day
I wanna crack corn and I wanna be paid
But it's 'bout time, you remember the name
Ayy, ayy
(Hey, hey, hey)
 
[Verse 2: Eminem]
I can still remember (What?) tryna shop a deal (Uh-huh)
From Taco Bell to TRL
I climbed the Billboard charts to the top until, as fate would have it (Yup)
Became an addict, funny 'cause I had pop appeal
But they said time would tell (What?) if I'd prevail (Huh?)
And all I did was (What?) put Nine Inch Nails (Where?)
In my eyelids now (What?), I'm seein' diamond sales
Like I'm in Zales (Yeah)
Without a doubt, by any means, if rap was skinny jeans, I couldn't do anything
In 'em, I'd be splittin' seams of denim when I'm spitting schemes
Which really means, no 'ifs', 'ands,' or 'buts' are squeezin' in between
You sleep on me 'cause you're only fucking winning in your dreams
Not even when I'm on my deathbed
Man, I feel like Ed, it isn't time to drop the mic yet
So why would I quit? The thought that I would stop when I'm dead
Just popped in my head, I said it, then forgot what I said
 
[Chorus: Ed Sheeran & Eminem]
It isn't my time to call it a day
I got rap locked and I'm already paid
But it's 'bout time, you remember the name
Ayy, ayy
You know it ain't my time to call it a day
I got rap locked and I'm already paid
But it's 'bout time, you remember the name
Ayy, ayy
 
[Verse 3: 50 Cent]
Ain't nobody cold as me, I
Dress so fresh, so clean
You can find me in my whip, rockin' my Fendi drip
Man, you know just what I mean
Shinin', wrist with the rocks on it
Buscemis with locks on it
Everything my voice on, that shit knock, don't it?
Balenciaga saga, I'm in Bergdorf ballin'
It's just another episode, my hoes, I spoil 'em
She like the fly shit and I like to buy shit
Shit, I'm gettin' stupid money, what else we gon' do with money?
Bitch, we be ballin' out, the king, bring me 50 bottles
Tonight we gon' blow a check, worry 'bout your shit tomorrow
The turn up is so real, we 'bout to get super lit
Boy, I'm kickin' straight facts, that's just how we do this shit
Tomorrow, we hangin' over 'til we start feelin' sober
Then it's time to start it over, here we go again
 
[Chorus: Ed Sheeran, Eminem, & 50 Cent]
You know it ain't my time to call it a day
I got rap locked and I'm already paid
And it's about time, you remember the name
Ayy, ayy
You know it ain't my time to call it a day
I got rap locked and I'm already paid
But it's 'bout time, you remember the name
Ayy, ayy
(Hey, hey, hey)
 

Mehr text lyrics Von diesem künstler: Ed Sheeran


Mit den symbolen auf der rechten seitenleiste können Sie oder online ansehen Remember The Name musik oder CD.

Wenn Sie diese Musik herunterladen möchten, können Sie in der rechten Seitenleiste auf das mp3-Symbol klicken.


Verwendung für persönliche oder Bildung. Ed Sheeran text lyrics copyright ist der Besitzer dieses Liedes.



Mehr text lyrics

Herr, gib uns deinen Frieden

Herr, gib uns deinen Frieden,
gib uns deinen Frieden,
Frieden, gib uns deinen Frieden, Herr,
gib uns deinen Frieden.
 

Stoned Monkey

Yeah, pass the pot.
See, me, I'm like a robot.
 
I walk along colored street on this Friday.
X and DMT prop my step keep me tidy.
Near dirty club I see sky of magenta.
Let me go, let me in, let me pass through the enter.
Above my bug-eyes floats mister Hofmann.
Have a nice day! Shit the pants. It is normal.
'-Body go home, you are stoned and so weak!
-What? Who am I? Suck the tractor-driver's dick!'
Yeah, I got in, it is safe, it's so priceless.
Shimmering colors and gyroscope dances.
Dizziness coming, I'm climbing the wall.
Am I feeling bad? Go to hell, not at all!
 
Everyday, everyday, ever-everyday I think of.
I'm searching for the gain.
Everyday, everyday, ever-everyday I think of.
I'm searching for the gain.
Everyday, everyday, ever-everyday I think of.
Where to go, how to chill, how to…
I'm searching for the gain.
Everyday, everyday, ever-everyday I think of.
Where to go, how to chill, how to…
I'm searching for the gain.
 
Yeah, another pot.
It feels,like I am a God.
 
My arms are so wet and my eyes are so red.
Nobody guesses, if alive or just dead.
The Matrix has me it's gotta be acid.
Everything's ruffling, should I take some antacid?
Colors are fading, my conscious's clearing.
Wow wow, slow down, I'm not done with my chilling.
Does anyone have any dose of cocaine?
Or anything else I can put in my veins.
Somebody thought of, Some of them knew.
Somebody says : Monkey see, Monkey do.
So I can spend such a way every day.
Don't interfere and move out of my way.
 

What Kind Of Heart

What kind of heart
Would a blind man choose
Would a blind man choose
 
What's better to wear
In the dark for love
In the dark for love
 
Than a wooden glove
Tied behind your back
Tied behind your back
 
Where its fingers clack
Where its fingers clack
What kind of heart
 
Would a blind man choose
Would a blind man choose?
 

It Happens All the Time

In cowboy boots and buckskins
He strolled across the room
He said 'My name is Jesse'
I said 'James - I presume?'
 
He smiled and shook my hand
Then he picked up my guitar
And he played me off the stage
Saying 'Come on, Marshall - where's your star?'
 
It happens all the time - you see a young man die
Oh, no one ever found a reason, nor will I
I may grow wise with age - there's one thing I know:
I'll never understand why Jesse had to go
 
He'd been travellin' and singin'
Since the age of seventeen
He'd endless songs and stories
Of the things he'd done and seen
 
He won with grace and gratitude
He lost without regrets
And he loved in such a way
That none who knew him could forget
 
It happens all the time - you see a young man die
Ah, no one ever found a reason, nor will I
I may grow wise with age - but there's one thing I know:
I'll never understand why Jesse had to go
 
Well, he never asked for anything
That he couldn't give you back
He loved folks for their virtues
And he forgot the ones they lacked
 
He took men at their word
And, Lord, he got so hurt at times
But he said he'd rather be that way
Jesse didn't seem to mind
 
Oh, Salida, Colorado
You can bow your heads today
You lost one of the finest children
That you ever raised
 
He talked about you often
You were right behind his eyes
Let your mountains take his spirit now
And raise it to the skies
 
Happens all the time - you see a young man die
Ah, no one ever found a reason, nor will I
I may grow wise with age - but there's one thing I know:
I'll never understand why Jesse had to go