Lyrics suchen

Dan Chapplin - No More War text lyrics

Sprache: 
Künstler: 
Dan Chapplin - No More War auf Amazon
Dan Chapplin - No More War Auf YouTube ansehen
Dan Chapplin - No More War Hören Sie auf Soundcloud

No More War

Yow Calibur! Me hear dem having another seminar.
fe bun dem out, cant say me nar!
Hey! No more war we need peace out here
love must increase out here
why you taking life?
we done ah dead from disease out here
oh! you nuh here? RPT1X
 
2001 U.S. invade Af-gha-ni-stan
Twin Towers bombed, so Re-tali-ation
Dem send in troops with guns, nuff am-mu-ni-tion
Politician militant! Yeah! Dem pon a Mission!
 
Ahnialate any nation
weh refuse dem instruction fe abort
nah support dem weapons of destruction!
 
Corruption in high places
Mi-nority races Expendable
Undeniable how dem a treating we BLATENTLY!
 
Conspiracy out,
Elite pickin we out
D street stickier now
Blod run thicker ya now
Me seh to Tika: You know me a turn to liquor ya NOW?
hook/chorus
No more war we need peace out here
love must increase out here
why you taking life?
we done ah dead from disease out here
oh! you nuh here? RPT1X
 
Where is the CHANGE that you speak about?
You bulletproof RANGE and you bigger house?
While d Poor still ah starve inna the other half
you sit back anna laugh, passing all you laws
Just to keep me down
Mama still a frown, 'cause she look inna she purse
She nuh hava pound!
Papa NOT around!
She haffe WORK HARD fe minimum wages
Oh Lord!
When me turn d Next pages
And see wata gwarn inna Haiti
Earthquake and take nuff lives
inna misery!
Money make, HeaD RAISE
Now dPeepl not a Penny see!
Hey!
Dem rise BIG guns and beat it rapid!
Dem nuh care if peepl watchin!
Media there is no stoppin
Dem decivieng peepl clockin
At your door we'll soon be Knocking
Need some money food we lackin
Help from u not doin nothing!
 
hook/chorus
No more war we need peace out here
love must increase out here
why you taking life?
we done ah dead from disease out here
oh! you nuh here? RPT1X
outro
 

Mehr text lyrics Von diesem künstler: Dan Chapplin


Mit den symbolen auf der rechten seitenleiste können Sie oder online ansehen No More War musik oder CD.

Wenn Sie diese Musik herunterladen möchten, können Sie in der rechten Seitenleiste auf das mp3-Symbol klicken.


Verwendung für persönliche oder Bildung. Dan Chapplin text lyrics copyright ist der Besitzer dieses Liedes.



Mehr text lyrics

What We Gon Do

We might be too good
Might be too right
Even got them complimentary Zodiac signs
Aesthetically, a sight to see
But somethin' 'bout our love
Don't seem to be enough
And
 
What do we do
When somethin' so beautiful
Starts fadin'
Slammin' the doors
And throwin' down chairs
I think I know exactly what we're faced with
 
Oh, can't sleep at night
Thinkin' 'bout ya got me goin' crazy
Look at how you made me
Boy, you used to hold me tight
Now you're actin' like you don't know me
Baby, won't you tell me
Yeah
What we gon' do
When the battle gets here?
Whenever you go left
We keep on losin'
(Losin')
If it ain't right then we need to let it go
What we gon' do?
What we gon' do?
What we gon' do?
 
We made mistakes
But every time we fuss, boy
I can see us slowly starting to break
No compromise, didn't realize
This world of strains was wearin' us thin
Oh
 
What do we do when something so beautiful
Starts fadin'?
Slammin' the doors
And throwin' down chairs
I think I know exactly what we're faced with
 
Boy, I can't sleep at night
Thinkin' 'bout ya got me goin' crazy
Look at how you made me, yeah
Boy, you used to hold me tight
Now you're actin' like you don't know me
Baby, won't you tell me
Yeah
What we gon' do
When the battle gets here?
Whenever you go left
We keep on losin'
Oooh
If it ain't right then we need to let it go
(Go)
What we gon' do?
(Do)
What we gon' do?
(Do)
What we gon' do?
 
Boy, you got me holdin' on for dear life
I want to make it
But the both of us have got to try
We keep trippin' and shootin' at each other's heads
Yeah
We're on the same team
We're just so in love together
So you better keep the magic
Before it gets tragic
I ain't got no time for mistakes
Better fix it before it breaks
Yeah, yeah
 
What we gon' do?
Hey, what we gon' do?
What we gon' do?
 
Boy, I can't sleep at night
Thinkin' 'bout ya got me goin' crazy
(Crazy)
Look at how you made me, yeah
(How you made me)
Boy, you used to hold me tight
Now you're actin' like you don't know me
Baby, won't you tell me
(Won't you tell me?)
What we gon' do
When the battle gets here?
(Hey)
Whenever you go left
We keep on losin'
(Losin')
If it ain't right then we need to let it go
(Let it go)
What we gon' do?
(Oh)
What we gon' do?
(Oh)
What we gon' do?
 
Oooh
Oh
We need to let it go
If it ain't gonna work, baby
Oh, yeah, yeah
Baby, what we gon' do?
What we gon' do?
What we gon' do?
 

Am I a Psycho?

I see you

I see you looking at me
Looking at me, so I ask

Am I a psycho?
Am I a psycho?
Yeah I'm a psycho
I guess I'm a psycho

You're crazy,
I like you, but you're crazy, my tours paid me
So I used that dough to allure ladies to whom bathe me
Never know that my minds for sure shady
Pure Hades, rev x steady they couldn't endure to save me
Why did I let this stripper burn me on the arm with her cigarette
In the same spot ten times in a row
When I felt that burn upon the clitoris?
I'ma get her wet, sorry to get carried away,
I feel stupid 'cause I ain't did her yet
Maybe she never let a fine nigga stare at her breasts,
I get vexed but I ain't bit her neck
Open, I try to contain it but that damn dame thang's soakin'
Alter ego say why you let them gang bang folk in
Strange lane hopin' I can maintain copin'
But ain't nobody talkin' when the insane mane spoken
I like fire on my skin, blood on my draws
From up on her walls, I'm suffering, I'm stuck in her claws
Stuffed in her jaws, huffin' and puffin' hollerin' my god,
Afterwards I like really hots scolding water on my balls

Am I a psycho?
Am I a psycho?
Yeah I'm a psycho
I guess I'm a psycho

Mom? Dad? I'm no longer the boy you're used to seeing
I've changed a lot, plus I've grown to hate every human being
My mood swings have now turned my dreams into gruesome scenes
Now I'm doing things I don't normally do
When illusions seem to be the only pleasures I can gain
Heck, if I was sane I would of put down the mic and say
Fuck it I'll never rise to fame
But with the wicked records I contain,
I could probably jump without your name
No lovey-dovey let's ignite the flame
If you're lucky you survive the pain
Sorry that ain't very marry to say,
Why is this game so scary to play?
Well let me think, 'cause every day
My balls are getting too hairy to shave
Pause a minute,
I'm stressin' the game if I go to hell,
Then heavens to blame
I don't mean to come off crazy
But you mothafuckas seem to think that I'm hella deranged (hey)
When I was seven years old,
I fell on my head and I severed my brain (hey)
If you think I'm lying then
Ask my mama nigga she'll can tell you the same
Should I be ashamed?
No, I'm living my life so ghetto fabulous
Before you get bent outta a shape my nigga let me ask you this

Am I a psycho?
Am I a psycho?
Yeah I'm a psycho
I guess I'm a psycho

I stab you with this mic
And rap this verse I'm rappin' to you
Matter fact I'm rapping through you,
Never say my motherfucking name
Unless you absolutely have to I am not no fucking jacket
With no matching shoes
And you are not no fashion guru
Can't even see you niggas,
Y'all wish I was rappin' to you
Matter of fact act like I'm rappin' to you
If that gives you passion
To use this as an excuse
Then just jump up out of conclusion
That I'm attackin' you dudes
Is just like old fashion voodoo
Y'all ain't even the shit,
No y'all ain't even the doodoo
I got more flavor on the tissue paper under my toobos
So I'm slapping you foolish
With wooden paddles you stupid
Baby sitting little bastards like little afternoon children
You can call me psychotic
But it's more like schizophrenic
And I can speak can anyone tell me just where my medicine is
Guess I gotta show these minors just what my avenue is
Man I swear I'm all up out of my brain like graduate students
I'm sorry, I didn't mean to hurt your feelings
I see your tears, come here,
Give me your face, let me clear it
But I wonder how it would look
If I could peel it back with a skillet
Then I'ma fill it crack when I hit it,
Then I'ma spill it back when you heal it
Damn it Bobby boy, what in the hell,
What in the heaven, what in the earth
Where is your mom? What are you cursed?
Where are you from?
Where was your birth? Where were you first?
Why weren't you in church?
Why is there dirt, all on your shirt?
Man I think that you're going berserk

Am I a psycho?
Am I a psycho?
Yeah I'm a psycho
I guess I'm a psycho

Am I a psycho? (psycho)
Am I a psycho? (psycho)
Yeah I'm a psycho (psycho)
I guess I'm a psycho (psycho, psycho, psycho)

Somewhere Between Heaven And Hell

I'd have to be a mindreader, baby, just to know what's goin' on
You don't need no crystal ball, sugar, can't you see my love is strong
 
Don't you know my temperature is startin' to rise up
And it's draggin' me under your spell
 
Somewhere between heaven and hell
Sometimes I think you want to, but I can never tell
Somewhere between pleasure and pain
I'm about to go insane, I'm so hungry, I'm so hungry
 
You don't have to see no fortune teller, to see I just can't take no more
You been such a heartbreaker, baby, you keep a lock on heaven's door
 
Ain't you tired of goin' through the motions
And standin' in the shadow of love
 
Somewhere between heaven and hell
Sometimes I think you want to, but I can never tell
Somewhere between the truth and a lie
Sometimes I wonder why, I can't hurt you, I can't hurt you
 
Don't need your lovin', don't want nothin'
Don't need your sympathy, don't need a friend
I just need somethin' I can believe in, I can believe in
 
Ain't you tired of goin' through the motions
And hidin' in the shadow of love
 
I'm somewhere between heaven and hell
Sometimes I think you want me, but I can never tell
Somewhere between pleasure and pain
I'm about to go insane, I'm so hungry
Somewhere between love and hate
Don't know just what I'm feelin', babe I think it's gettin' late
Somewhere between the truth and a lie
Sometimes I wonder why, I can't hurt you...
 

The Longtime Sun Shine

May the Long Time Sun Shine Upon You,
All Love Surround You,
And the Pure Light Within You,
Guide Your Way On
 
May the Long Time Sun Shine Upon You,
All Love Surround You,
And the Pure Light Within You,
Guide Your Way On
 
May the Long Time Sun Shine Upon You,
All Love Surround You,
And the Pure Light Within You,
Guide Your Way On
 
May the Long Time Sun Shine Upon You,
All Love Surround You,
And the Pure Light Within You,
Guide Your Way On
 
May the Long Time Sun Shine Upon You,
All Love Surround You,
And the Pure Light Within You,
Guide Your Way On